Wyszukiwarka

Tematy forum

Klub pless.pl

Prezentacja klubowicza

miejscowy

Pszczyna

W klubie od: 29.12.2006
Ilość komentarzy: 138
Ilość postów: 517
Ilość wyświetleń: 144122

Formularz kontaktowy


Komentarze (138)

miejscowy

A dlaczego panie burmistrzu nie oświetla pan drogi dwupasmowej przez Pszczyne??? Tak pan ludzi traktuje?

zobacz komentowany news »

miejscowy

30 grudnia burmistrz otworzy droge a prawdopodobnie 2 stycznia wyłączy lampy oświetlające droge. Tak jak było do tej pory.

zobacz komentowany news »

miejscowy

a dlaczego tyle osób z poza Pszczyny? i tyle dzieci?

zobacz komentowany news »

miejscowy

To dlatego tak wieje bo PiS nadciąga do Pszczyny

zobacz komentowany news »

miejscowy

Nie porównujcie sie do kliniki polsko amerykanskiej bo to jest śmieszne

zobacz komentowany news »

miejscowy

Ciekawe czy Magda Gesler ma już bilet

zobacz komentowany news »

miejscowy

Moze to tylko katarek i prycha sobie

zobacz komentowany news »

miejscowy

40 tys wydane lekką ręką na byle co i za byle co. A na rynku jak w chlewie. Nawet nie pozamiatane bo nie ma kasy. Moze by tak obie panie Burmistrzynie za te kase pozamiatały rynek i cos zrobiły pożytecznego. Dodatkowo jeszcze reprezentuja Pszczyna na wyjazdach (służbowych za naszą kase) zagranicznych.

zobacz komentowany news »

miejscowy

A od kiedy otworzyli w Pszczynskim szpitalu psychiatryk?

zobacz komentowany news »

miejscowy

A ten pan zna sie na samolotach i brzozach?

zobacz komentowany news »

miejscowy

wiesniak to ty jestes jak sama nazwa wskazuje

zobacz komentowany news »

miejscowy

przestancie biadolic, Wiadomo ze ludzie nie chcą płącic bo wolą wydac na cos innego. Ale nie róbcie takiego ubóstwa w miescie. Przejdzcie po osiedli albo po sołeckich drogach, popatrzcie do placu, ile samochodów stoi na kazdym podwórku?? A w domach komputeru, tablety plazmy itp. Bieda to była kiedyś. Przestancie ze nie macie na zapłate smieci. Wszystko chcielibyscie za darmo. Na zachodzie tez kazdy musi zapłacic za wszystki. Tam są jeszcze gorsze przepisy dla ludzi i daja rade.

zobacz komentowany news »

miejscowy

A ja skrytykowałem i mój post został USUNIETY

zobacz komentowany news »

miejscowy

Słyszałem ze ksiądz zwiedził juz prawie cały Swiat (oczywiscie pielgrymki, zawsze idzie znalezc swiętego nawet na wyspach dziewiczych). A jak będzie budował to zrezygnuje z wojarzy? Słyszałem ze ma piwniczke z winami starymi markowymi.

zobacz komentowany news »

miejscowy

durne statystyki, moze jeszcze podajcie co maja w domu na ścianach albo gdzie aby złodziej miał mniej szukania. To powinno byc tajne a użyte tylko w razie potrzeby przez odpowiednie słuzby. Moze którys ma jeszcze złoty ząb?? sprawdzcie to

zobacz komentowany news »

miejscowy

Normalne jaja, Pszczyna i 2 w-ce burmistrzów. Do tego stanowiska to trzeba najwyzej kierownijka wydzialu. Ta Pani wyczytałem w dzienniku dzis zajmowac sie bedzie tez służbą zdrowia. Paranoja w Pszczynie słuzba zdrowia jest własciwie niepubliczna to co ona bedzie tam robic??/ Kolejny strzał w kolano burmistrza.

zobacz komentowany news »

miejscowy

na pewnym odcinku natrafili na trudnosci tzn trzeba bylo usunąc warstwe gliny spod jezdni bo teraz są standarty wyzsze, haha a oni teraz robią drogi na jeszcze wiekszym syfie

zobacz komentowany news »

miejscowy

A kto to tak zainwestował?

zobacz komentowany news »

miejscowy

do lusia-- z tego co ja wiem to inni co mieszkają w okolicy tej drogi dojeżdzaja z innej strony, tez nie asfaltowa ale utwardzoną. Od cmentarza wjezdzając nie ma tam innych domów aby kozystały z tej drogi. przyjedz i zobacz

zobacz komentowany news »

miejscowy

do vakensja-- ale tam nie ma innych domów. Tam jest dojazd do pani Poseł i pustka. A droge rozjezdziły auta z budowy

zobacz komentowany news »

miejscowy

Tak dla wyjasnienia, jest to droga dojazdowa min do budynku bydowy pani poseł K..c z Pisu. Przy opcji rządzącej w Pszczynie gdzie PiS ma mało do gadania to raczej tej drogi nie poprawia no chyba że Jarek dołozy cos z kasy parti

zobacz komentowany news »

miejscowy

sisolina- nie MY sie wstydzimy tylko TY i pisz prosze za siebie. Już wczesniej przepowiadałem to stanowisko dla TT i bardzo sie ciesze a Wy po prostu zazdrościcie i czepiacie sie wszystkiego BRAWO PANIE TT

zobacz komentowany news »

miejscowy

Edward K a dlaczego ma sie w czoło puknąć?? moze ty sie walnij to zrozumiesz

zobacz komentowany news »

miejscowy

Brawo Panie Tomku. Nie jestem zaskoczony tą decyzją, i od dawna mówiłem na form że bedzie pan ministrem. miałem dużo wrogów ale ja sie bardzo ciesze ze mamy przedstawiciela w sejmie na stanowisku. a ci co przeciwni, to osmieszają sie sami

zobacz komentowany news »

miejscowy

przetarg powinien byc unieważniony bo ceny nie spełniaja wymogów. jeżeli kosztorys ofertowy wykonano zgodnie ze sztuką budowlana i wyniosi 90 mil to jak mozna tę robote zrobic dobrze za 61 mil. PARANOJA

zobacz komentowany news »

miejscowy

łowca-ja sie nie chce załapac, mnie takie posady nie rajcują. mam własny biznes i sram na to wszystko. mam taki biznes ze nie potreba mi nawet protekcji, sa, załozyłem i osiągam niezłe dochody. czy bedzie Po czy Pis ja nie zgine wierz mi. Moze czasem trzeba coś wiecej wydac ale mnie na to stac. Bez obaw

zobacz komentowany news »

miejscowy

A co będzie jak jednak bedzie ministrem???

zobacz komentowany news »

miejscowy

łoewca-- coo oznacza cyt"jak dostał naprawde to nie wiesz"" o co Tobie w tym chodzi. Twierdzisz ze kazdy z pszczyny w katowicach dostałby najwiecej?? naprawde jestes łowca absurdu. To co piszesz nie trzyma sie logiki poczytaj to sobie jesze raz co napisałes

zobacz komentowany news »

miejscowy

miałem racje, zawmiast trzymac sztame wszyscy przeciw. To taka zazdrość. Wstyd za taka postawe. A to że TT zdobył tyle głosów to świadczy o czym??? kupił je??? zmanipulował??? I to bez waszej pomocy?? Niech ni ktoś wytłumaczy jak mozna dostac tyle głosów jak tu na forum tak plujecie na goscia. To jest fenomen, mysle ze w tych warunkach to najlepszy wynik w Polsce. zastanówcie sie nad ty tak logiczmie i spokojnie

zobacz komentowany news »

miejscowy

Acha żeby , nie było niejasnosci, ja to nie Kolon, bo juz były takie głosy

zobacz komentowany news »

Powrót

Nowi klubowicze

maples

Pszczyna
w klubie od: 2017.12.17

plessar

Pszczyna
w klubie od: 2017.12.17

Noelle

Pszczyna
w klubie od: 2017.12.16

pysiulina

Warszawa
w klubie od: 2017.12.14

pszczyna_foto

Pszczyna
w klubie od: 2017.12.11

iries

Kobiór
w klubie od: 2017.12.09

barbara7

Pszczyna
w klubie od: 2017.12.09

mateoo

Kobiór
w klubie od: 2017.12.09

Najaktywniejsi - forum

ton

Niedaleko
postów: 14023

pless1

Pszczyna
postów: 9327

leo68

Pszczyna
postów: 7551

Investor

Blisko,coraz bliżej!
postów: 6755

jasmin7

Pszczyna
postów: 5477

cirka

Pszczyna
postów: 4425

POnuryZniwiarz

Shangri-La
postów: 2871

Najaktywniejsi - komentarze

Lanser

Pszczyna
komentarzy: 1958

Yankee

Pszczyna
komentarzy: 1789

cirka

Pszczyna
komentarzy: 1340

djhooligan

Pszczyna
komentarzy: 1087

mnb

Pszczyna
komentarzy: 862

Gocha

pszczyna
komentarzy: 711

andy633

Poręba
komentarzy: 708