Forum

Temat: Co sądzicie o koncercie Voodoo Lunch w Pg.1 ??

...

Data: 18.02.2005; 14:00

Więc j/w co sądzicie o koncercie Voodoo Lunch w pg.1, który odbył się 17.02.05r. no i o tej kapeli co to przed nimi grała (nie wiem jak się zwą)

beAtka

Data: 18.02.2005; 15:00

ta kapela to decomposition

a było fajnie nawet bardzo fajnie :P
tylko szkoda ze tak króko grali ;(

rockOpera

Data: 18.02.2005; 16:25

no wlasnie zapomnialem jak sie zwala ta kapela co przed voodoo grala... mogliby zmienić to nazwe bo nie da sie ich spamietac ale musze przyznac ze chlopaki fajnie graja szczegolnie perkman co ani troche tych bebnow nie szczedzil i walil jak oszalay naprawde wielka umiejetnosc pozdro dla was i tak trzymajcie

og

Data: 18.02.2005; 16:30

a beda jakies zdjecia z tej imprezy? nie było mnie i chciałbym zobaczyc jak sie bawiliscie :]

sabi_g

Data: 18.02.2005; 17:06

było super i chłopaki zagrali pokazowo:DPodobało mi sie bardzo i mam nadzieję że kiedys będę miałą jeszcze szansę tak sie bawić na ich koncercie!!!!!!
Pozdrawiam całe De Compost:P

p.s.myśle że zdjęcia bedą za jakiś czas....zajrzyj na www.decomposition.prv.pl

og

Data: 18.02.2005; 17:42

dzięki :]
a kiedy nastepny koncert?:> bo jak tak sobie tą kapele chwalicie to pojde zobaczyc nastepnym razem jak gra :]

zawroot_gl...

Data: 18.02.2005; 22:28

oba kocnery rewelacyjne. chłopaki z tego pierwszego zespolu totalnie mnie zaskoczyly (tylko nazwa troszke du....piata). Perkusista rzeczywiscie mocarny atakował bębny niesamowicie dawno nie widziałem kogoś takiego. przez to reszta się troche wg mnie kryła... a i jeszcze apel do gitarzysyt i (eh..) basisty: więcej się ruszajcie, nie wystarczy kiwać się na nogach jak daun... ale pozatym wszystko ok, muza fajna latwo wpadajaca w ucho.

Co do V2 - jak zwykle pełen profesjonalizm :)

Pozdrawiam

zadowolona...

Data: 19.02.2005; 13:52

no mnie się baardzo podobało:)dobrze się bawiłam...tylko szkoda że tak krótko,ale ważne że coś takiego się wogóle odbyło:D wielkie pozdrowienia dla organizatorów,pomysłodawców i oczywiście dla deco...(za długie to:P) oraz V2 świetnie chłopaki!!!:)

tulajca_

Data: 20.02.2005; 17:11

hyh, dla mnie decomposition i tak zawsze będzie PROPOZYSZYN... ze względów wiadomych:]. poza tym było świetnie... daliście czadu chłopcy:D. A v2 też było przyjemne:P. Pozdro dla sabi_gje:] tego starego skina:D (ten kamienny wzrok...:P)

kajtek

Data: 21.02.2005; 21:12

Dzięki Wam wszystkim za przychylne komentarze - cieszymy się bardzo, że się podobało. Na razie nie planujemy kolejnego koncertu, pora zabrać się za nowe utwory i wreszcie znaleźć wokaliste :) Jeszcze raz dzięki wielkie i do następnego razu :)

uczennica

Data: 23.02.2005; 19:01

Fajnie grali..:)

sabi_g

Data: 23.02.2005; 20:16

ja tez pozdrawiam Tule sluchajaca techno na pol dresiare na pol skina:p
i chlopakow jeszcze raz

sabi_g

Data: 23.02.2005; 20:18

a tula dodatkowo grouppie chce byc!!!

tulajca_

Data: 23.02.2005; 20:31

sabi kłamie:D bo ona mi już na koncercie powiedziała, ze jest gruppie, a teraz sie wstydzi i próduje udawać ze ja jestem:D. Ale czego ostatecznie można wymagać od takiego gitowca:P? ale i tak ją pozdrawiam:D. i decomposition tez:)))

sabi_g

Data: 24.02.2005; 14:59

sabi nigdy nie kłamie
A tula sobie wymysla albo jej sie zas co sniło
Ale tak to jest z tymi młodymi....:P

tulajca_

Data: 24.02.2005; 18:46

hyhy:D sabi ja i tak wiem co Ci sie marzy itp:D:D. Widziałam to dzisiaj w Twoich oczach...:P tylko... powiedz który:D:D:D:P? Kiep:D (dla ścisłości, z Ciebie, nie z nich:P)

beAtka

Data: 25.02.2005; 15:01

dzis w gazecie pszczynskiej jest arykul o decomposition :P no chłopcy tak dalej! i wyjdzieCie na ludzi :P

koza

Data: 26.02.2005; 12:10

Ten kocert był tak c.h.u.jo.wy że szkoda gadać.Chała jak kady ich kocert.

sylwia

Data: 26.02.2005; 14:40

Dobrze im to szło jak na pierwszy raz.Tak trzymać! ps. de position ..mielibyście dużo lepiej.

...

Data: 26.02.2005; 16:52

Nie zgadzam się z Toba Koza... Uważam, że zagrali naprawdę dobrze.. Ale Ty zapewne jesteś fanką techno. Jeśli tak to proszę nie wypowiadaj się na temat tego koncertu. A jeśli się mylę co do kwestii tego czego słuchasz to wybacz...:)

Bibek

Data: 26.02.2005; 18:11

zgadzam się z poprzednikiem. Jak na czas grania ze sobą to chłopcy świetnie zagrali, i będą z nich prawdziwi muzycy. A jeśli się coś nie podoba to fajnie by było jakbyście konkretne argumenty podawali, i kulturalnie przedstawiali swoje zdanie..

vee an...

Data: 27.02.2005; 08:57

koza, jak to "każdy ich koncert"? :>
a mnie sie wydawalo ze to byl ich pierwszy... ;)
pozdrawiam

...

Data: 28.02.2005; 16:43

Wiecie może kiedy Decomposition planuje następny koncert? :>

Nowi klubowicze

koresiwi1987

Rynarcice
w klubie od: 2019.02.22

Delteks

Pszczyna
w klubie od: 2019.02.21

nxlqabtmv68

Mirosławiec
w klubie od: 2019.02.20

Erore89

Sępólno Krajeńskie
w klubie od: 2019.02.20

vilthernsabi197

Goszcz
w klubie od: 2019.02.15

ebry904ri

Legionowo
w klubie od: 2019.02.14

Hoxev

Baborów
w klubie od: 2019.02.13

wortokigift1977

Olechów Nowy
w klubie od: 2019.02.12

Najaktywniejsi - forum

ton

Niedaleko
postów: 14919

pless1

Pszczyna
postów: 9807

leo68

Pszczyna
postów: 7555

Investor

Blisko,coraz bliżej!
postów: 6873

jasmin7

Pszczyna
postów: 5717

cirka

Pszczyna
postów: 4425

POnuryZniwiarz

Shangri-La
postów: 2871

Najaktywniejsi - komentarze

Yankee

Pszczyna
komentarzy: 2128

Lanser

Pszczyna
komentarzy: 2031

djhooligan

Pszczyna
komentarzy: 1466

cirka

Pszczyna
komentarzy: 1454

mnb

Pszczyna
komentarzy: 948

Gocha

pszczyna
komentarzy: 857

Buziak

sps
komentarzy: 721