Forum

Temat: Junior Party W Weekendzie

WotakFcI

Data: 17.01.2005; 10:03

Kto Był Wczoraj Na Junior Party???I Kto Jedzie Za Tydzien ...........Jazdaaaaaaaaaaaaa

Dynka

Data: 17.01.2005; 10:05

zapewne zajebiscie sie bawiles, nima totamto.. jeje.

Wotakfci

Data: 17.01.2005; 10:07

Jak sie bylo juz na nocce to troche oczywiscie mniejsze wrazenia z juniorki ale fajne dziewczyny są :):>):):):):):)

smoczyca_

Data: 17.01.2005; 11:57

Ja byłam, nawet mi się podobało, może w tą niedzielę znowu wpadnę!

Nowinki z ostatnich minut... BĘDĘ NA PEWNO!:D

kejt_

Data: 17.01.2005; 14:11

Wprawdzie jechalam.... ale niedojechalam :P

O3NA

Data: 17.01.2005; 14:57

a ja bylem i nawet foty porobilem :> zapraszam do ogladania fotek na www.o3na.friko.pl

nikita

Data: 17.01.2005; 15:37

ssssssssssssssuuuuuuuuuupppppeeeeerrrrrrrrrr


zapraszam tych cio nie byli wczoraj niech jada w przyszla niedziela

WoTaK

Data: 17.01.2005; 23:33

Bylem teraz fajnie dziewczyny pogadalem ale jeszcze za tydzien szukam dziewczyny Dziewczyny.......heheh

WotakFcI

Data: 18.01.2005; 18:54

????????//

_aLuTkA_

Data: 18.01.2005; 19:21

kudee fafniscie bylo zajebiscie sie pobawilam(szkoda ze nie bylo osoby w ktorej sie lofkam:P),fajnie sie z siuostra pobawilam(bianka)tylko ona mnie wkurza tym ze jak se scem zagwizdac(:P)to ona kude mowi "przestan":/och denerwuje mnie to!!ale za tydzien ajda na pefniooo:D
Pozdro dla wszytskich maniakow bajtlowych zabaw w weeq:d

Jazda

Data: 18.01.2005; 21:32

Jazdaaaaaaaaaaaaaa

weeq

Data: 20.01.2005; 18:31

Teraz będą eliminacje "WYBORY MISS KARNAWAŁU",laski trza jechać.

fajnadzief...

Data: 21.01.2005; 14:18

Coś mi sie zdawało ze to zabawa dla dzieci.

alutka

Data: 21.01.2005; 17:52

?

wotak

Data: 24.01.2005; 16:05

!!!!!!!!!!!!!!!!

_aLuTkA_

Data: 24.01.2005; 18:05

Wczoraj dopiero byla jazda!!!a za tydzien bedzie jeszcze lepiej bo maja byc wybory miss karnawalu(bedzie ubaw)i ostatni week w tych feriach i to bedzie ostatni dzien ferrii;((ludzie ja nie chca do budyyy;(wola sie zabic:///zas te pojebanne nauczyciele:[[[

wotakfci

Data: 24.01.2005; 18:28

?????/

Clarcia

Data: 24.01.2005; 23:19

Na junior-party świetnie sobie potańczyłam,porozmawiałam o sprawach nurtujących nas gimnazjalistów.Za tydzień spodzewam się podobnych przyjemnych doznań.Napewno przez to po feriach zabiorę się z większą ochotą do dalszej nauki.

juror

Data: 24.01.2005; 23:24

ja tam pojade i zagłosuje na _alutke :D

_aLuTkA_

Data: 25.01.2005; 10:48

Jurror buehehe chcialabym to widzec...ja lubei startowac do konkursow tanczenych:Pale do takigo czegos??jak ktosik ze mna pojdzie to mzoe pojada:Pbuehehehe...bede lac ze smiechu;P

_aLuTkA_

Data: 25.01.2005; 10:51

ehh....yh:Pno jak chcesz:P a co ty sie tak scesz ze mna zapoznac??:>wzruszyla Cie moja wypowiedz??:P

heheh

Data: 25.01.2005; 10:51

hehehehe

_aLuTkA_

Data: 25.01.2005; 13:30

ehhhe:Psmieszny jestes....:P a jedziesz teraz w niedziele na bajtle??:>:>odpp;];]
pozdroo

wotakfci

Data: 25.01.2005; 15:08

Cos bedzie

OlinekGSM

Data: 25.01.2005; 22:11

Do weeka doszedłem w niedzielę przez dziki park do grobli,potem asfaltem i kawałek chodnikiem.Trochę zmarzłem w śniegu ale w lato będzie lepiej.

O3NA

Data: 25.01.2005; 22:57

hehe przecież to najszybsza droga :)

O3NA

Data: 25.01.2005; 22:58

ja z polgazów ide tamtędy z buta 40 minut normalnym krokiem ;-)

Nowi klubowicze

anbactona1984

Za Trzosem
w klubie od: 2019.10.15

Bloronaxf11hh

Kowary
w klubie od: 2019.10.10

Blaisebnz

Biłgoraj
w klubie od: 2019.10.10

Marlena9r1u

Gdańsk
w klubie od: 2019.10.10

creditos79721c

Kłodawa
w klubie od: 2019.10.10

ethatilkhar1986

U Szczerby
w klubie od: 2019.10.09

bertyfohabera2

Wilamowice
w klubie od: 2019.10.07

hertyfernado9

Wołomin
w klubie od: 2019.10.07

Najaktywniejsi - forum

ton

Niedaleko
postów: 15419

pless1

Pszczyna
postów: 10180

leo68

Pszczyna
postów: 7555

Investor

Blisko,coraz bliżej!
postów: 6962

jasmin7

Pszczyna
postów: 5777

cirka

Pszczyna
postów: 4425

POnuryZniwiarz

Shangri-La
postów: 2871

Najaktywniejsi - komentarze

Yankee

Pszczyna
komentarzy: 2286

Lanser

Pszczyna
komentarzy: 2047

djhooligan

Pszczyna
komentarzy: 1591

cirka

Pszczyna
komentarzy: 1485

mnb

Pszczyna
komentarzy: 982

Gocha

pszczyna
komentarzy: 915

Buziak

sps
komentarzy: 731